Raision Kokoomus ry

Tervetuloa tutustumaan Raision Kokoomukseen! Yhdistyksemme on yksi Suomen vanhimpia Kokoomuksen paikallisyhdistyksiä. Toimintamme on perinteikkään lisäksi nuorekasta ja erityisesti hauskaa! Meillä on jäseniä jokaisesta kaupunginosasta, olemme siis koko kaupungin kattava Kokoomuksen paikallisyhdistys. Lisäksi toimimme tiivissä yhteistyössä Kokoomus Raision kunnallisjärjestön sekä muiden yhdistysten kanssa. Järjestämme virallisten kokousten lisäksi keskustelutilaisuuksia, yritysvierailuita, vapaamuotoista ajanvietettä, kävelytapahtumia sekä kulttuuritoimintaa. Mikäli olet kiinnostunut kuulemaan lisää toiminnastamme tai liittymään tiimiimme, ota yhteyttä puheenjohtajaan.

Tanja Parkko

tanja.parkko@raisio.fi

Yhdistyksen hallitus 2021:

Tanja Parkko, puheenjohtaja

Tero Reunanen, varapuheenjohtaja

Tuija Hyytiä, vaalipäällikkö

Virpi Mäkinen, sihteeri

Elisa Vuorinen, taloudenhoitaja

Niina Puoskari

Reijo Paju

Janne Aso

Keskustellaan Raision kouluverkon uudistuksesta keskiviikkona 3.3.2021 Teams yhteyden avulla. Tervetuloa mukaan kertomaan mielipiteesi päättäjille.