Ehdokasinfo

Kokoomus Raisio käynnistää kunnallisvaaliehdokkailleen suunnattua vaaliviestintää. Ehdokasinfo sisältää tietoa ajankohtaisista asioista. Pyrimme tässä kanavassa lyhyeen ja tietoperustaiseen viestintään.

Lauantai 13.2.  Valloitetaan kaupungintalo -tilaisuus järjestetään Kokoomus Raision kuntavaaliehdokkaille kahdessa eri ryhmässä terveysturvallisuus turvaten. Ennakkolmoittautuneille (12.2.2021) on lähetetty sähköpotilla tarkat ohjeet tänä amuna lauantaina klo 7-8 välillä. Seuraa niitä, kiitos. Mikäli herää kysymyksiä tai joudut peruuttamaan tulosi, niin saa soittaa matalalla kynnyksellä Virpille.  Ohjelmassa vaaliohjelma workshop, Q&A ja tarjoilua. Tervetuloa!

Lauantai 13.2. Lauantaina vietetään toimintapäivää Varsinais-Suomen paikallisyhdistyksissä. Kokoomus Raisio tuottaa pilottikokeiluna 1. Facebook-liven klo 11.30-12.15/FB Kokoomus Raisio. Kokemukset kerätään ja kartoitetaan halukkuus vastaavaanlaisten livelähetysten yhteistuotantoon vaalityön aikana.