Arsalo Satu

Koulutus/ammatti: Restonomi (amk)

Perhe: Aviomies ja pieni 1,5v jackrusselinterrieri Nekku

Kaupunginosa: Vaisaari

Luottamustoimet: Ympäristölautakunnan varsinainen jäsen, sivistyslautakunnan varajäsen

Miksi ehdolla / minulle tärkeitä teemoja: Olen aina suhtautunut intohimoisesti politikkaan ja erityisesti talouteen. Jo opiskeluaikoina osallistuin aktiivisesti yhteisten asioiden hoitoon erilaisissa opiskelijajärjestöissä niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin. Aikuisiällä olen toiminut myös Palvelualojen ammattiliitossa ravintola-alan esimiesten sopimusalatoimikunnassa. Olen opiskellut myöhemmin taloushallintoa ja työtehtävieni pääpaino on ollut työurallani liiketalouden hallinnassa sekä uusien toimintatapojen kehittämisessä.

Vastuullinen kuntatalouden hoito lisää Raision vetovoimaa. Terve talous mahdollistaa kuntalaisten palvelut. Yhdessä yksityisen ja kolmannen sektorin kanssa voimme luoda monenlaista menestystä ja elinvoimaa vehreään Raisioon. Liikuntapalveluiden monimuotoisuus, kuntalaisten virkistysmahdollisuudet, toimiva julkinen liikenne, kautta kulkevien matkailijoiden pysäyttäminen edes hetkeksi Raisioon – palveluita luomalla ja kehittämällä luomme myös työtä. Elinvoima syntyy monesta tekijästä yhdessä.

Raisiossa on hyvä elää. Kehittyvä kunta menestyy. Luomalla uutta, rohkeasti visioimalla, historiaa kunnioittamalla, voimme vahvistaa Raision menestystarinaa ja pitkää historiaa.

Me. Yhdessä.

Motto: Työ. Talous. Yrittäjyys.

Satu Arsalo