Aso Janne 181

Syntymävuosi: 1975

Perhe: Uusperhe, avopuoliso ja 5 lasta päiväkoti-ikäisestä yliopisto-opiskelijaan asti

Kaupunginosa: Kaanaa

Työskentelen pelastuslaitoksella palomestarina, asemamestarin tehtävässä, sekä työsuojeluvaltuutettuna.

Olen ehdolla, koska haluan avoimuutta asioiden hoitoon. Vastuullinen talous, laadukas koulutus, järkevä kaavoitus ja ympäristö ovat minulle tärkeitä asioita. Raisiosta viihtyisä ja turvallinen. Jokaisesta pidetään huolta. Päätökset tulee tehdä ihminen edellä, siksi lähipalvelut ovat tärkeät.

Olen hyvä neuvottelija ja sovun rakentaja.

Kannatan yhteisöllisyyttä, jossa jokainen kantaa kortensa asuinalueensa eteen. Teen nöyrällä mielellä töitä kotikaupunkini eteen.

Olen ollut aiemmalla asuinpaikkakunnallani Kaarinassa pitkään kaupunginhallituksen ja -valtuuston jäsenenä. Haluankin tuoda osaamiseni asumisen, elämisen ja yrittämisen edellytyksien kehittämisessä raisiolaisten hyödyksi.

Luottamustehtävissa olen mm. Lounais-Suomen Jätehuolto Oy:n hallituksessa, Kirkolliskokouksen varajäsenenä, Turun Osuuskaupan edustajistossa, Suomen Palopäällystöliiton luottamustehtävissä, Kokoomus Raision varapuheenjohtajana, Karjalan Liiton hallituksessa, Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton hallituksessa ja Johannes-Seuran puheenjohtajana.

Harrastan liikkumista, luontokuvausta, lukemista, kotiseutu- ja karjalaista järjestötoimintaa.

Reservin ylikersanttina kuulun maanpuolustusjärjestöihin ja sotaveteraanien tukijaostoon.

Toimeliaisuus on tulevaisuutemme turva.

www.janneaso.fi

www.facebook.com.fi/janneaso.kokoomus