Holm Joonas 187

Ikä: 27

Ammatti: Olen ravintola-alan yrittäjä ja toimin osakkaana kolmessa ravintolassa.

Perhe: Perheeseeni kuuluu toimintaterapeuttina työskentelevä vaimoni ja Krookilassa toista luokkaa käyvä tyttäreni sekä kultainennoutaja.

Kaupunginosa: Olemme puolisoni kanssa itsekin käyneet koulumme Raisiossa ja nyt olemme tyttäremme kanssa asettuneet Metsäaroon. Raisiolaisuudessa juuri mahdollisuus perheen kasvamiseen turvallisesti on saanut meidät asettumaan tänne pysyvästi.

Harrastukset: Harrastan kuntoliikuntana tennistä, sulkapalloa ja padelia. Harrastin lapsena keilausta Raisiossa ja yritän edelleen ylläpitää ja välittää myös tyttärelleni tätä taitoa.

Arvoni: Minulle on tärkeää lapsiperheiden aseman ja palvelujen vahvistaminen Raisiossa sekä kotimaisten ja erityisesti pienyritysten tukeminen. Panostamme perheenä arjessa kotimaisten pienyritysten kannattamiseen kulutuskäyttäytymisessämme ja pyrimme opettamaan näitä arvoja ahkerasti myös asioita jo kriittisesti tarkastelevalle tyttärellemme.

Mielenkiinnon kohteeni: Seuraan laajasti politiikkaa ja haluan pysyä ajan hermolla ajankohtaisissa asioissa. Kunnallispolitiikassa minua kiinnostaa käytännönläheisyys sekä konkreettiset mahdollisuudet meidän kaikkien raisiolaisten turvallisen ja sujuvan arjen mahdollistamiseen.

Miksi ehdokkaana: Haluan vaikuttaa raisiolaisten parempiin tulevaisuudennäkymiin ja kaupungin elävöittämiseen. Tärkeää ja ajankohtaista on koulujen sekä lasten ja nuorten liikuntamahdollisuuksien ja harrastusten tukeminen sekä raisiolaisten palvelujen saatavuuden ylläpitäminen ja mahdollistaminen jatkossakin.

Joonas Holm