Kilpi Riikka 192

Syntymävuosi: 1977

Koulutus: Liiketalouden YAMK tutkinto

Ammatti: maksuliikepäällikkö

Perhe: mies ja ala- ja yläasteikäiset lapset

Nykyiset kaupungin luottamustoimet (ja muut merkittävät):

Olen valtakunnallisessa sosiaali- ja terveysalan järjestössä liittohallituksen varsinaisena jäsenenä ja saman alan alueellisessa yhdistyksessä hallituksen puheenjohtajana.

Minun arkeni ja minulle tärkeitä asioita:

Toimin omaishoitajana oman normaalin työni lisäksi. Työurani on lähtenyt liikkeelle pankkimaailmasta ja sen jälkeenkin koostunut monipuolisista talousalan töistä jo parinkymmenen vuoden ajan. Asiantuntijuutta löytyy talousasioihin! Vapaa-ajalla toiminta vapaaehtoistyössä ja yhdistystoiminnassa ovat tärkeää vastapainoa arjelle. Toimin jalkapallojoukkueen rahastonhoitajana ja tarvittaessa apuna lasten harrastustoiminnassa.

Omaishoitajuuden, äitiyden ja itseni suhteen pyrin tasapainottamaan ajankäyttöäni ja tekemisiäni. Joskus muutaman minuutin virkistyshetki riittää. Voi juoda kupin kahvia mukista, jonka teksti on tärkeä meille kaikille: ”Kaikki järjestyy”.

Miksi ehdolla:

Haluan antaa oman talous- sekä järjestöalan osaamiseni ja sinnikkyyteni raisiolaisten käyttöön. Haluan varmistaa, että mm. omaishoitajat ja yksinhuoltajat saavat tarvitsemansa tuen ja avun ajoissa. Osana meidän kaikkien kuntalaisten hyvinvointia on huolehtia terveydenhuollon tasa-arvoisesta ja laadukkaasta toteutumisesta sekä turvata kuntalaisten yhtäläiset vaikutusmahdollisuudet.

Riikka Kilpi