Maunula Markus 200

Ikä: 38

Koulutus/ammatti: KHT-tilintarkastaja, KTM

Perhe: Avovaimo ja kaksi alle kouluikäistä lasta

Kaupunginosa: Ihala

Harrastukset: Vapaa-aikani vietän pääosin perheen kanssa ulkoillessa. Omat urheiluharrastukseni ovat juoksu, hiihto ja pyöräily. Syön myös erittäin mielelläni suklaata.

Luottamustoimet: Kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen varajäsen, taloustyöryhmän puheenjohtaja, teknisen lautakunnan jäsen

Minulle tärkeitä asioita ovat: Perhe ja hyvinvointi. Nautin paljon myös liikunnasta ja luonnosta.

Miksi ehdolle: Olen syntyperäinen raisiolainen ja erittäin kiinnostunut kotikaupunkini kehittymisestä. Kannatan tiukkaa ja pitkäjänteistä talouspolitiikkaa. Sen pohjalta on hyvä rakentaa ja ylläpitää hyvinvoivaa kaupunkia sekä luoda perusta tasokkaille palveluille ja tyytyväisille kuntalaisille.

Minulle tärkeitä teemoja ovat kaikille avoimet liikuntamahdollisuudet, kuten hiihtoladut, kuntoradat ja lähiliikuntapuistot. Kaavoituksessa tulee mielestäni huomioida rakentajien ja asunnon ostajien erilaiset tarpeet ja toiveet, jotta nykyiset ja potentiaaliset kuntalaiset voivat rakentaa itselleen unelmiensa kodin. Laadukas varhaiskasvatus ja hyvät koulut luovat edellytykset sille, että Raisio kasvaa myös tulevaisuudessa ja on houkutteleva vaihtoehto perheille.

Olisin jatkossakin mielelläni mukana kehittämässä Raisiosta tosi tosi tosi kivaa kaupunkia.

Markus Maunula