Nisunen Jasmin 202

Ikä: 50 vuotta

Perhe: aviopuoliso, kaksi teinikäistä lasta ja Paavo-koira

Koulutus/ammatti: KM, varhaiskasvatuksen ohjaaja

Luottamustoimet: varavaltuutettu, sivistyslautakunnan jäsen, kirkkovaltuuston jäsen, kirkkoneuvoston varajäsen ja Raision Seudun Kokoomusnaisten hallituksen jäsen

Harrastukset: kuntourheilu, lukeminen, kulttuuri eri muodoissaan ja nautin luonnossa liikkumisesta koiran kanssa

Miksi ehdokkaana: Haluan olla mukana Raision kehittämisessä niin, että Raisio tunnetaan laadukkaista varhaiskasvatus- ja koulutuspalveluista sekä hyvistä lasten ja nuorten matalankynnyksen palveluista. Edistän sitä, että Raisiossa on turvallinen ja viihtyisä asuinympäristö sekä kohtuuhintaiset asumiskulut, ikäihmisten koti- ja hoivapalvelut on hyvin hoidettu. Raision elinvoimaisuuden edellytyksenä on vireän yritystoiminnan tuoma vauraus. Haluan edistää myös kolmannen sektorin toimintaa, jotta kuntalaiset ovat osallisina oman elämänsä ja myös kaupungin kehittämisessä.

Minua on sanottu maanläheiseksi ihmiseksi, joka on hyvä kuuntelija ja oikeudenmukainen sekä tasapuolinen. Luonteeltani olen sosiaalinen ja innostun asioista niin työssä kuin vapaa-ajalla. Olen asioiden edistäjä enkä jarru. Olen rauhallinen ja hyvin yhteistyökykyinen luottamushenkilö, joka haluaa kuulla eri näkökulmia ja olla keskustelussa eri tavalla ajattelevien ihmisten kanssa. Sydäntäni lähellä on ikäihmisten inhimillinen ja hyvä hoito kotona tai kodinomaisessa asumisyksikössä. Minulla on kokemusta muistisairaudesta, kun oma vanhempani sairastui 2 ½ vuotta sitten Alzheimerin tautiin ja olen auttanut häntä arjessa monin tavoin.

Jasmin Nisunen