Parkko Tanja

Maakuntavaltuuston jäsen

V-S Kokoomuksen piirihallituksen jäsen

Raision Kokoomus ry pj

Olen moottoriurheilusta pitävä äiti ja tanssia harrastava insinööri, joka uskoo siihen, että viisailla päätöksillä ja loppuun viedyillä ajatuksilla saadaan aikaiseksi kaupunki, josta seuraavatkin sukupolvet voivat nauttia. Viimeiset neljä vuotta kuntapolitiikassa ovat olleet mielenkiintoisia ja haastavia. Työ tarkastuslautakunnassa on avannut silmiä monelle uudelle asialle. Raisiossa on todella paljon hyvää, mutta parannettavaakin riittää. Olen ehdolla uudelle kierrokselle kaupunginvaltuustossa, koska päättäjiksi tarvitaan vastuuntuntoisia ja oikeudenmukaisia henkilöitä, jotka osaavat ajatella asioita laaja-alaisesti ja pitkällä tähtäimellä. Turvallinen ja hyvä Raisio on kaikkien kuntalaisten oikeus ja sen eteen on tehtävä töitä.

Raisiolla on todella suuret investointipaineet tulevina vuosina. Esimerkiksi E18-hanke, uimahallin peruskorjaus tai uudisrakennus ja kouluhankkeet tulevat kuormittamaan taloutta hurjasti. Kuntataloudessa ei ole yhtään pelivaraa tälläkään hetkellä, joten vaikeita päätöksiä joudutaan tekemään tulevaisuudessa. Raisiossa on kuitenkin valtavasti potentiaali, kunhan se vaan osataan oikealla tavalla hyödyntää. Meillä on hyvät mahdollisuudet olla seutukunnan kärkikaupunki. Loistavat liikenneyhteydet, kattavat palvelut ja hyvät ulkoilumaastot ovat vain pieni poiminta Raision hyvistä puolista. Pidetään näistä yhdessä huolta.

Seuraa minua osoitteessa www.facebook.com/parkkotanja tai nettisivuillani www.tanjaparkko.fi.

Tanja Parkko