Reunanen Tero 210

Syntymävuosi: 1980

Koulutus/ammatti: Tuotantotalouden Diplomi-Insinööri / Koulutus- ja tutkimuspäällikkö

Perhe: Vaimo, kaksi lasta 17 v. poika ja 13 v. tytär

Kaupunginosa: Kauri

Nykyiset  luottamustoimet:

·       Jäsen Sosiaali- ja terveysasioiden lautakunta

·       Varapuheenjohtaja Raision Kokoomus ry

·       Kokoomuksen Raision kunnallisjärjestö ry, hallituksen varajäsen

·       Advisory board member, Academic Association of Sales Engineering

·       Scientific Advisory Board member, International Conference on Creativity, Innovation and Entrepreneurship

·       Scientific Advisory Board member, International Conference on Human Factors, Business Management and Society

Minun arkeni:

Johdan arjessani yhtä Suomen suurinta Tieto- ja viestintätekniikan korkeakouluyksikköä, Turun ammattikorkeakoulun ICT-osaamisaluetta johon kuuluu n. 1300 opiskelijaa ja 70 henkilökunnan jäsentä. Vapaa-ajalla harrastan yritysten auttamista ja kuulun 5 yrityksen hallituksiin sekä johtamisen ja johtajuuden tutkimista kansainvälisessä kontekstissa. Rentoudun mökillä ja moottoripyöräillen.

Miksi ehdolla:

Minulle on tärkeää, että kaupungin talous on kunnossa, jotta kaupunki pystyy tarjoamaan tarvittavat palvelut riittävällä tasolla. Politiikassa minua ahdistaa eniten kaksi asiaa: katteettomia lupauksia antavat ehdokkaat ja poliitikot sekä turhauttava mekkaloiminen sosiaalisessa mediassa.

Vaalilupaukseni sinulle on se, että en someta lainkaan ja minuun voi luottaa siinä, että ajan vahvaan talouteen perustuvaa reilua kaupunkia, joka uskoo yksilön omaan kykyyn tehdä valintoja ja päätöksiä sekä kantaa niistä vastuuta.

www.teroreunanen.fi

Tero Reunanen