Suhonen Päivyt

Ikä: 58v.

Koulutus/Ammatti: Psykoterapeutti, sairaanhoitaja, yrittäjä.

Perhe: Puoliso, 4 sijaislasta ja 2 koiraa. Omia, aikuisia lapsia 4 ja olen mumma 3 lapsenlapselle.

Kaupunginosa: Hulvela.

Harrastukset: Monipuolinen vapaaehtoistyö ja koiranäyttelyt.

Luottamustoimet: Vapaa-ajan lautakunnan varajäsen. Hallituksen jäsen: Raision seudun Kokoomusnaiset, V-S Kokoomusnaiset, V-S Perhehoitajat, V-S lasten edunvalvojat ja Raision seudun sydänyhdistys.

Minulle tärkeitä asioita: Kaupunkilaisten yhdenvertaisuus ja ihmisten hyvinvointi. Lähellä sydäntäni ovat erityisesti lapset, perheet, vammaiset ja pitkäaikaissairaat. Aikoinaan aloitin työurani lasten ja vammaisten parissa, vähitellen työni laajeni myös perheisiin ja moniin pitkäaikaissairausryhmiin.

Miksi ehdokkaana: Haluan kehittää Raisiota vahvaksi kaupungiksi, missä meillä kaikilla on hyvä olla, tehdä työtä ja asua. Raision tärkein tehtävä on huolehtia asukkaistaan ja siihen tarvitaan mm. järkevää taloudenhoitoa, yritysmyönteisyyttä, palveluita, harrastemahdollisuuksia, kulttuuria, luontoa, yhteisöllisyyttä, yhteistyökykyä, joustavuutta ja rohkeutta. Päätöksiä tehtäessä meidän pitää ajatella niiden vaikutusta pidemmällä tähtäimellä, siksi olen sitoutunut kaikessa päätöksenteossa huomioimaan lapsen edun. Haluan olla ehdokas, joka ajattelee päätöstä tehdessä, että tämän päivän lapsi on huomisen eläkeläinen. Kannatan terveitä elämäntapoja, ennalta ehkäisevää toimintaa ja riittäviä peruspalveluita. Ajatuksistani laajemmin; www.paivytsuhonen.fi

Päivyt Suhonen