Teräväinen Petri

Ikä: 41 vuotta

Perhe: Aviopuoliso ja pojat 15v. ja 13v.

Koulutus/ammatti: Tradenomi, Kategoriapäällikkö

Luottamustehtävät: Raision veneseuran hallituksen jäsen 2021-

Koti: Pasala/Kuloinen

Harrastukset: Purjehdus ja laskettelu

Minulle tärkeintä: Perhe ja ystävät, Saaristo ja vapaus valita

Kunta ja minä:

Yrittäjyys ja yrittäminen on ensisijaisen tärkeää ja arvokasta. Yli 15v. teollisuuden ja elinkeinoelämän parissa työskennellessä olen oppinut arvostamaan tekemistä ja tuloksia. Raision pitää profiloitua yrityksille houkuttelevana kuntana investoida sekä tarjota työtä itselle ja sen asukkaille. Kunta on Koti, missä kaikilla lapsilla, nuorilla ja vanhuksilla on vapaus valita ja etuoikeus nauttia turvallisesta asuinympäristöstä ja laadukkaista palveluista. Kunta on Koti, missä lapsiperheiden on hyvä kasvattaa lapsiaan, nuorten oppia ja kasvaa. Kaveria ei koskaan jätetä. Kunta on koti, missä aikuisten on hyvä yrittää ja tehdä työnsä ammattitaidolla, tuntien päivittäin onnistumisia ja  ylpeyttä osaamisestaan ammatista riippumatta. Kunta on koti, missä kaikilla meillä on oikeus nauttia työmme hedelmistä ja ahkeruudesta. Ilmapiirin pitää olla kannustava, innostava ja päätöksenteon tavoitteellista. Kunta on Koti, missä eläkeläisistä pidetään huolta, välittäen ja antaen vielä vapaus nauttia elämäntyönsä tuloksista. Kukaan ei saa jäädä yksin.

Sinä ja minä: Sinä päätät. Kuntavaalit 13.6.2021

Petri Teräväinen