Valkeejärvi Terhi 223

60 v

Ekonomi, sijoitusjohtaja

Kuloinen

Perhe: aikuinen tytär. Vietän paljon aikaa myös kummilasteni kanssa.

Luottamustoimet: Raision kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston jäsen, Raision seudun Kokoomusnaisten hallituksen jäsen, Raision Karjalaseuran varapuheenjohtaja

Arvostan oikeudenmukaisuutta avoimuutta ja rehellisyyttä. Asiat eivät muutu, jos niistä ei keskustella yhdessä.

Vapaa-ajallani luen kirjoja, kävelen metsässä ja harrastan vesiliikuntaa. Teen myös vapaaehtoistyötä Raision seurakunnassa ja Rotareissa, mm. nuorisovaihdossa.

Miksi ehdokkaana? Olen asunut Raisiossa 31 v. ja viihtynyt täällä hyvin. Viime vuosi haastoi Suomen taloutta ja samalla myös kaupunkien. Pidänkin nyt tärkeänä, että otamme kaikki keinot käyttöön houkutellaksemme tänne uusia yrityksiä ja näin myös työpaikkoja - saadaksemme talouden kasvuun. Velaksi eläminen ei ole kenenkään etu. Kasvu vaatii yhteistyötä eri toimijoiden kesken ja vastuullisia päätöksiä talousasioissa. Kasvu voidaan toteuttaa ottaen ympäristöasiat huomioon. Raisio, jolla on talous hyvällä tolalla ja jolla on virkistyspaikkoja perheille, houkuttelee lapsiperheitä tänne. Katson tuorein silmin asioita, kuitenkin tuntien talousasiat hyvin. Haluan auttaa Raisiota kasvamaan!

Mottoni: Aina voi tehdä vähän paremmin!

Terhi Valkeejärvi