TAPAHTUMAT

Menneitä tapahtumia

Tervetuloa kaikille sääntömääräiseen syyskokoukseen.

Heikki Arikan tilalla poliittisen katsauksen pitää
Turun Kokoomuksen aluejaoksen uusi puheenjohtaja Sini Ruohonen.

Valtionvarainministeri ja puolueen puheenjohtaja Petteri Orpo oli tavattavissa Kokoomus Raision toimintapäivänä, lauantaina 22.10 klo 11-11.30 Kerttulan liikuntakeskuksessa. Tarjolla oli lämpimiä vohveleita, hyviä kysymyksiä sekä keskustelua klo 11-13.

Tavattavissa oli myös kansanedustaja Ilkka Kanerva ja Raision omia nykyisiä ja tulevia päättäjiä.

Raision Killin Markkinoilla 27.8.2016 tapaamassa kuntalaisia ja uusia kuntavaaliehdokkaita sekä tietysti myös toisiamme ja muita poliittisia ryhmiä.
Kuvassa vasemmalta Jyrki Aaltonen, Elisa Vuorinen, Tuija Hyytiä, Niina Puoskari ja Reijo Paju.
Ari Leinonen ja Heikki Laine
Ilkka Kanervakin kävi tervehtimässä raisiolaisia, Kiitos IKE!
Jonni Moislahti ja naantalilaiset vieraat
Kunnallisjärjestön kevätkokous 27.4.2016 Awutek Oy:n tiloissa. Kunnallisjärjestö kiittää perheyrityksen edustajia Mika ja Iiris Torkkoa!

Kokousen alustuksen kuulimme V-S:n soteuudistuksesta vastaavan muutosjohtaja Antti Parpon esityksen, jossa tunnistettiin tulevaisuuden mahdollisuuksia, unohtamatta riskejäkin.

Lopuksi kunnallisjärjestön kesätkokous, jossa käytiin läpi sääntömääräiset asiat mm. vuoden 2015 toimintakertomuksen ja talouskatsauksen muodossa.
Sote -muutosjohtaja Antti Parpo ja kunnallisjärjestön pj Elisa Vuorinen

Kokoomuksen Raision kunnallisjärjestön sivuilla esitellään Raisiolaisten kokoomusyhdistysten toimintaa ja toimijoita.

Raision Kokoomus vaikuttaa paikkakunnan poliittisessa toiminnassa  toteuttamalla Kansallisen Kokoomuksen aatetta ja arvomaailmaa. Tavoitteenamme on edistää raisiolaisten hyvinvointia sekä kehittää Raisiota ja sitä ympäröivää seutua. Näistä lähtökohdista vaikutamme sekä kuntalaisten lähiyhteisöissä että laajemmassa seudullisessa yhteistyössä.

Arkisemmin todettuna: Kannamme huolta ja vastuuta ihmisen kokoisista asioista Raisiossa.

Liity Sinäkin mukaan aktiiviseen joukkoomme!